Pre-Intermediate ( Family 4, 5, Teen 2 Teen 2, 3, and American Starter)

(دیدگاه کاربر 1)
نوجوانان: این مجموعه کتاب با استفاده از موضوعاتی که برای اکثر نوجوانان جذابیت دارد، تمام چهار مهارت‌ اصلی زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. روش آموزشی این کتاب مکالمه محور است و همه نکات گرامری و لغات جدید در قالب مکالمه زبان انگلیسی و با موضوعات مشخص آموزش داده می‌شوند. این مجموعه از آموزش الفبا در جلد اول شروع شده و تا سطح متوسط در جلد چهارم پیش می‌رود. هر سطح شامل کتاب دانش آموز،کتاب کار،فایل صوتی و ویدئویی می‌باشد.

774,000 تومان

توضیحات

نوجوانان:

این مجموعه کتاب با استفاده از موضوعاتی که برای اکثر نوجوانان جذابیت دارد، تمام چهار مهارت‌ اصلی زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. روش آموزشی این کتاب مکالمه محور است و همه نکات گرامری و لغات جدید در قالب مکالمه زبان انگلیسی و با موضوعات مشخص آموزش داده می‌شوند.

این مجموعه از آموزش الفبا در جلد اول شروع شده و تا سطح متوسط در جلد چهارم پیش می‌رود.

هر سطح شامل کتاب دانش آموز،کتاب کار،فایل صوتی و ویدئویی می‌باشد.

مزایا:

  • مطالب براساس علاقه‌مندی نوجوانان و به روز است.
  • راهنمایی‌هایی در رابطه با استراتژی‌های مهارت خواندن و نوشتن در انتهای کتاب ارائه شده است.
  • آموزش گرامر در این کتاب جز به جز پیش رفته و مطالب را با لحنی ساده و توضیحات قابل درک آموزش می‌دهد. این ویژگی، باعث می‌شود زبان‌آموز درک کاملی از مطالب داشته باشند.
  • مزیتی که این مجموعه دارد، رعایت اصول روانشناسی شناختی در تدریس است. در واقع نویسندگان این مجموعه سه اصل مهم را در تدریس به خوبی رعایت کردند که عبارتند از: زمان دقیق ارائه مطالب، آموزش از معلوم به مجهول و هدف از تدریس.
  • از دیگر مزایای این کتاب ها وجود بخش های یادآوری است که قبل از معرفی هر موضوع جدید ابتدا موضوعی را که دانش آموز باید به خاطر بسپارد یادآوری می کند و سپس موضوع جدیدی را معرفی می کند که این روش مطالعه درس را تسهیل می کند و در نتیجه زمان یادگیری را کاهش می دهد.
  • سرعت گفتار در قسمت شنیداری طبیعی‌است و طبقه بندی تمرین ها از تمرین های ساده به پیچیده و پیچیده است که منجر به توسعه زبان و گفتار می شود.
  • سرفصل ها و دستورالعمل ها به زبان بسیار ساده نوشته شده تا استفاده از زبان مادری را در کلاس به حداقل برساند.
  • برنامه درسی دستور زبان بسیار با دقت به جلو می رود و اجازه می دهد دانش آموزان به درک زمینه های کلیدی قبل از حرکت به ساختارهای چالش برانگیز بعدی دست یابند.
  • مکالمات کتاب زبان گفتاری طبیعی را انعکاس داده و از اصطلاحات و عبارات روزمره به خصوص زبان رایج نوجوانان بهره برده است.
  • موضوعات فرهنگی و جهانی به شکلی انتخاب شده که با حس کنجکاوی نوجوانان منطبق باشد.

1 دیدگاه برای Pre-Intermediate ( Family 4, 5, Teen 2 Teen 2, 3, and American Starter)

  1. agrad

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *