لیست کلاس‌های زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱

لیست کامل ترم های زبان و شهریه در سال جدید
فهرست

تسلط به زبان انگلیسی در زندگی هر فرد بسیار مهم است و فواید زیادی دارد جهت اطلاع از این مزایا مقاله آموزشگاه زبان قاسم آباد در سایت ما را حتما مطالعه کنید. یکی از دغدغه‌های افراد پیداکردن آموزشگاه زبان معتبر است در این مطلب قصد داریم درباره لیست کلاسهای زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱ در بهترین آموزشگاه مشهد کانون زبان مهران صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

فهرست کامل ترم‌های موسسه زبان مهران

در کلاس‌‌های عمومی بخش خردسالان کتاب‌های با سطح پایین وجود دارد و اغلب با استفاده از شعر و آهنگ مفاهیم را به زبان آموزان انتقال می‌دهد.

به تدریج متقاضیان پس از طی کردن هر دوره با موفقیت و کسب مدرک می‌توانند وارد دوره‌های بعدی شوند در ادامه تصویر زیر را بادقت مطالعه فرمایید.

شهریه کلاس زبان در مشهد

برای شرکت در دوره‌های آموزش زبان چقدر باید شهریه بپردازیم؟

در صورت ثبت‌نام در یک کانون زبان معتبر با تمامی امکانات و وجود معلمان کاربلد و باسابقه اطمینان به یادگیری زبان انگلیسی قطعی است پس نگران نباشید چرا که موسسه مهران از زبان آموزان هزینه گزاف نخواهد گرفت و یادگیری شما تضمینی است.

پرداخت شهریه کلاس‌های خصوصی هر جلسه و کلاس‌های عمومی هر ترم انجام می‌شود

هزینه قابل پرداخت برای لیست کلاس‌های زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱ آموزشگاه زبان مهران به شرح زیر می‌باشد.

شهریه کلاس زبان در مشهد

اگر قصد دارید فرزند خود را در یک آموشگاه تخصصی کودک ثبت نام کنید توصیه می‌کنم مقاله آموزشگاه زبان کودکان در مشهد را مطالعه نمایید.

بهترین استاد زبان در مشهد

معرفی اساتید متخصص کانون زبان مهران

پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر تلاش فرد مستلزم داشتن یک استاد حرفه‌ای و متخصص است. استاد خوب و آموزشگاه باکیفیت شما را در ادامه این راه ثابت قدم می‌سازند و انگیزه‌تان را افزایش می‌دهند.

همچنین اساتید زبده و شکیبا ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد را دارا هستند. در ادامه به معرفی مدرسان کانون زبان مهران در رده‌های سنی مختلف می‌پردازیم.

خردسالان:  میترا نوفرستی و مونا جفایی

کودکان: رومینا پاکرویان، مهشید رافت‌نیا، زهرا شریفی، محدثه علیپور و زینب صدیق

نوجوانان: فرهناز حسین پناه، مهرسا فاتحی، محدثه جلالی، زهرا فکور، فاطمه سادات رحمانی، نازنین محسن زاده و نگین نوری

بزرگسالان: پویا بابایی، قربان حیاگر، سمانه یزدانی، شیرین شمشیرگران و مهدی رامبرزین نیا

اساتید کانون زبان مهران مطابق با سنین مختلف روش‌های آموزشی متفاوتی را بکار می‌گیرند.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه مشهد

ثبت‌نام کاس زبان در بهترین آموزشگاه مشهد

افراد کوشا همیشه فرصت طلب هستند و تا وقت آزادی پیدا می‌کنند آنرا به یادگیری اختصاص می‌دهند تابستان و اوقات فراغت بهترین زمان برای شروع فراگیری مطالب مفید و پرطرفدار است.

مطالبی که از طریق آنها بتوانید زندگی بهتری داشته باشید و یا به درآمد برسید.

یادگیری زبان انگلیسی یکی از این موارد است که در مقاله قبلی بطور کامل درباره آن توضیح داده‌ایم و اکنون به جهت رفاه شما عزیزان  لیست کلاس‌های زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱ را شرح خواهیم داد.

کانون زبان ویژه کودکان مشهد

آموزشگاه زبان مخصوص کودکان در مشهد

انتخاب بهترین موسسه زبان برای کودکان عزیز سخت‌تر از انتخاب آموزشگاه برای بزرگسالان می‌باشد چرا که آموزش زبان به خردسالان اهمیت و حساسیت خاصی دارد و نیازمند وجود فضای مناسب آموزشی و اساتید باسابقه و متخصص است.

کانون زبان مهران با بیش از ۱۴ سال تجربه آموزش در فضای منحصر بفرد و مدرن و داشتن استاد‌های مجرب و زبده بهترین گزینه برای شماست تا بدون نگرانی شاهد یادگیری و پیشرفت فرزند دلبند خود باشید.

زبان نواجوانان در مشهد

کانون زبان نوجوانان در مشهد

پیداکردن موسسه زبان معتبر برای نوجوانان در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز کاری دشوار است همچنین مهم‌ترین راه برای حفظ روحیه زبان‌آموز نوجوان و یادگیری بهتر ایجاد انگیزه در اوست.

آموزشگاه زبان مهران در قاسم آباد با داشتن ۲۵ کلاس مختلف علاوه بر کودکان آموزش برای نوجوانان را نیز آسان کرده است لازم به ذکر است که در هر گروه سنی استاد‌های متخصص حضور دارند تا فراگیری زبان با بهترین کیفیت انجام شود.

جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر از کارشناسان آموزشگاه مهران با شماره ۰۵۱۳۶۲۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

پس از آشنایی با موسسه زبان مهران باید درباره لیست کلاس‌های زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱ آموزشگاه مهران اطلاعات لازم را بدست آورید.

ویژگی استاد زبان انگلیسی

۱۰ ویژگی برتر اساتید زبان انگلیسی

  • دانش بالا و دارای مدرک آیتلس یا تافل
  • خلاق و مشتاق به آموزش
  • داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منظم
  • صبور و شکیبا
  • درک میزان یادگیری زبان آموزان
  • داشتن اطلاعات به روز
  • قدرتمند در برقرار ی ارتباط
  • سابقه کار و داشتن تجربه موفق در امر آموزش
  • افزایش انگیزه و میل به پیشرفت در زبان آموزان
  • بهبود و ارتقای عزت نفس مخاطبان

سعی کردیم در این مقاله اطلاعات لازم را درباره لیست کلاس‌های زبان و شهریه در سال ۱۴۰۱ بدست آورید اگر سوالی دارید با مشاوران موسسه مهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آموزشگاه زبان مهران در سال ۱۳۸۸ با هدف آموزش مناسب و باکیفیت بهتر و کمک به عزیزانی که علاقه‌مند به یادگیری زبان هستند تاسیس شده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار دانش‌پذیر در کانون زبان مهران به صورت مستقیم و با موفقیت آموزش دیده اند.

هدف نهایی دوره‌های موسسه مهران تربیت زبان‌آموزانی است که بدون مشکل و استرس زبان انگلیسی را مثل زبان مادری خود روان و صحیح صبحت کنند و با یادگیری این زبان کاربردی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*