Elementary ( Family 1,2,3 and Teen 2 Teen 1)

(دیدگاه کاربر 1)
کودکان دبستانی: از ویژگی‌های برجسته این مجموعه، صداشناسی (تلفظ) منحصربه‌فرد و آزمون‌های جامع آن است. در این مجموعه سعی شده آموزش‌ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقمند سازد. نرم‌افزار آموزشی این کتاب نیز به‌صورت جداگانه مباحث آموزشی کتاب را به‌صورت کاملاً  Interactive و بر اساس کتاب اصلی و تمرین‌های کتاب تمرین، آموزش می‌دهد. پیش از دوره استارتر یک کتاب برای الفبا ارائه‌شده است که توسط این کتاب الفبای زبان انگلیسی به کودک آموزش داده می‌شود.

774,000 تومان

توضیحات

کودکان دبستانی:

از ویژگی‌های برجسته این مجموعه، صداشناسی (تلفظ) منحصربه‌فرد و آزمون‌های جامع آن است.

در این مجموعه سعی شده آموزش‌ها در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا کودک را برای یادگیری علاقمند سازد.

نرم‌افزار آموزشی این کتاب نیز به‌صورت جداگانه مباحث آموزشی کتاب را به‌صورت کاملاً  Interactive و بر اساس کتاب اصلی و تمرین‌های کتاب تمرین، آموزش می‌دهد.

پیش از دوره استارتر یک کتاب برای الفبا ارائه‌شده است که توسط این کتاب الفبای زبان انگلیسی به کودک آموزش داده می‌شود.

روند آموزش و یادگیری به طور خاص برای غیرانگلیسی زبان ها نگاشته شده است و به این معنی که هر صدا با روشی آموزش داده می شود که درک و فهم آن ساده باشد.

کتاب‌های ‌ Family and Friends به صورتی طراحی و تالیف شده که یادگیری زبان به صورت کاربردی، ساده و با فعالیت های مختلف گروهی و انفرادی در کلاس صورت می‌پذیرد و لذت فراگیری را برای کودکان دوچندان می‌کند.

ویژگی بسیار خوب این کتاب این است که از اشکال و تصاویر شاد و جذاب استفاده شده است، کودکان و نوجوانان نه تنها از خواندن زبان خسته نخواهند شد و بلکه به مطالعه خود مانند یک تفریح نگاه خواهند کرد.

از مهمترین مزایای مجموعه کتاب‌های فمیلی اند فرندز نسبت به کتاب های دیگر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ابعاد شخصیتی و روانشناختی زبان آموز را برای تهیه و تدوین کتاب‌ها در نظر گرفته و مطابق استانداردهای آموزشی آکسفورد میباشد.

از ویژگی‌های این مجموعه آشنایی بادانش صدا و پژواک، آزمون و تمرین‌های مشخص برای تعیین سطح زبان‌آموز و حمایت کامل از معلم و پدر و مادر را می‌توان نام برد. این مجموعه می‌تواند در جهت رسیدن به بالاترین درجه از سودمندی، از سوی کودکان، دانش آموزان، والدین و مدرسین زبان انگلیسی مورداستفاده قرار گیرد.

طبق یک نظرسنجی جهانی آکسفورد حدود %۹۷  از معلمان خانواده های سراسر دنیا اظهار کردند که استفاده از Family and Friends به زبان آموزان کمک کرده است تا مهارتهای اصلی (خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن) را بهبود دهند همچنین پایه و اساس گرامری قوی ایجاد کرده زیرا دارای یک برنامه درسی مشخص و پیوسته است.

1 دیدگاه برای Elementary ( Family 1,2,3 and Teen 2 Teen 1)

  1. agrad

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *